Új oldaláról mutatkozott be a dm idén augusztusban: családi fesztivált szervezett a vállalat Velencén, két napon át várták a családokat változatos programokkal, s megmutatták, milyen egy igazán kényelmes fesztivál, amely minden korosztályra gondol.
Sokan kihasználták a lehetőséget augusztus utolsó hétvégéjén, hogy az iskola kezdete előtt eltöltsenek még együtt néhány önfeledt órát: a dm nyárzáró rendezvényén 12 helyszín programjai közül válogathattak a családok. Közel ötezren választották a velencei helyszínt, ahol minden adott volt egy izgalmas hétvégéhez: a természet közelében alakították ki a programhelyszíneket, s a család minden tagja számára kínáltak érdekes és szórakoztató programokat.
A helyszíneken a családok izgalmas közös pillanatokat élhettek meg, együtt szépültek anyák és lányaik, a fiúk édesapjukkal vághattak neki igazi apás kalandoknak és kincskeresésnek. Nagyon sok kisgyermek szerzett „jogosítványt” a fesztivál KRESZ parkjában, de a mesesátor programjait is nagy érdeklődés övezte, ahol a kicsik varázslatos világokba repülhettek el. A látogatók a Föld egzotikus tájait is felfedezhették, a filmkészítés kulisszatitkaiba is belekóstolhattak az érdeklődők, a baba-mama világot pedig a legkisebbek igényeire szabták.
A szervezők a szülőkről sem feledkeztek meg, a kényelem szigetén alakítottak ki nekik pihenőzónát, miközben a gyerekek kedvükre minigolfozhattak. Szükség is volt pihenésre, hiszen a programhelyszínek mozgalmas kalandokat kínáltak, a nagyszínpadon pedig mindkét nap gyerekzenekarok és tánciskolai programok váltották egymást, este sztárfellépők érkeztek a pódiumra.
{adselite}
A dm elkötelezett az egészségtudatos életmód iránt, így az elengedhetetlen fesztiválételek mellett megjelent a magas nívójú street food kínálat is, a főzőbemutatók alkalmával pedig a látogatok dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésének fortélyaiba pillanthattak be.
A drogéria saját márkás termékeivel kreatív helyszíneken ismerkedhettek a látogatók, a fesztiválon a családoknak a pelenkázó, illetve etető sátorban babylove termékeket biztosítottak, a napvédelemről a SUNDANCE termékei gondoskodtak. Nagy sikert aratott a dm trend IT UP sminkkkamion, ahol könnyed nyári sminkeket és gyönyörű manikűrt kaphattak a hölgyek.
[quote width=”auto” align=”none” border=”#b94783″ color=”#444″ title=” „] „A dm-nél fontos a folyamatos megújulás, a különleges megoldások megtalálása. A dm számára mindig is fontosak voltak a családok, ezzel az eseménnyel szerettünk volna egy igazán különleges élményt nyújtani. Ezen a forró nyári hétvégén több száz család választotta a dm fesztiválját. A dm hisz benne, hogy az együtt játszás, a közösen megélt pillanatok óriási értéket jelentenek. Örülünk, hogy a látogatóknak szóló programok sokszínűségét partnereink is segítették” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere. [/quote]
Forrás: Sajtótájékoztató