A természetes összetevők szerepe egyre inkább felértékelődik, a dm termékkínálata is tovább bővül a natúrkozmetikumok terén. A drogériában már 35 féle Manna-termék közül válogathatunk.
A dm elkötelezett a natúr és bio termékek iránt, polcain a vásárlók széles kínálattal találkozhatnak. A dm az olyan kézműves natúrkozmetikai márkák felé is nyitott, mint a Manna termékcsalád, amelynek tagjai közül 2015-től az alapdarabok, ötféle szappan volt elérhető. Idén tavasztól a Manna-termékek új arcukat mutatják a drogériában: a szortimentbe új szereplők kerültek be: további tömbszappanok, folyékony szappanok, tusfürdők, illatos és illatmentes natúr shea vajak, fogkrémek, szépségolajok, arcpakolások és bőrradírok.
A Manna története 2004-ben kezdődött, amikor Varga-Darabos Andrea saját kisgyermeke érdekében elkezdte saját kezűleg készíteni a szappanokat. Blogot indított Szappantündér néven, majd 2010-ben megszületett a Manna.
Ha hirtelen kedve támad valakinek beszerezni egy-egy vegyszermentes kozmetikumot, vagy csak szeretné vásárlás előtt kézbe venni Szappantündér termékeit, akkor elég betérnie a legközelebbi dm-be, ahol már mintegy 35-féle Manna kapható.
A Mannák kíméletesen ápolják a bőrt, az előállítás folyamatában a különleges minőségű, növényi alapanyagok mellett a fenntarthatósági szempontok is fontos szerepet játszanak. A garantáltan állatkísérlet-mentes kozmetikai márka termékeit a mai napig kézzel csomagolják egy kisebb üzemben. A Mannák tisztaságát és minőségét a rangos nemzetközi natúrkozmetikai, természet- és állatvédő szervezetek minősítései igazolják. A Manna natúrkozmetikumok a Magyar Termék Nagydíjat eddig háromszor (2012, 2013, 2014) nyerték el, összesen 34 termékre.
{adselite}
[quote width=”auto” align=”none” border=”#b94783″ color=”#444″ title=” „]
„Vállalati filozófiánk alapeleme, hogy példát mutassunk a környezetünknek, és nemesebbé tegyük a vásárlók igényeit is. A dm üzletek polcain ezért széles körben találhatóak meg a natúr termékek, a vásárlói igényekre reagálva idén tavasszal tovább bővítjük a kínálatot. A vásárlók egyre tudatosabbak ezen a téren, érdekli őket az összetevők listája, hogy környezetbarát-e a termék, figyelik költésük társadalmi vonatkozását is” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere. [/quote]
Forrás: Sajtótájékoztató